torsdag 4 juni 2009

Update

Länge sen läsarna fick en uppdatering. Jag har egentligen inte haft något speciellt för mig . . Jag har pluggat och så, inte så mycket kvar av första året i gymnasiet nu. En vanlig skoldag med ett prov och sedan blir det lov!!! Tyvärr så kommer det vara regn på avslutningsdagen men jag är ändå lika glad hehe.

Nästa vecka kommer att bli en regnig vecka med på lördagen (när jag fyller år) blir det tydligen inga moln med en skinande sol på 24 grader! Hur perfekt är inte det!?

Imorgon är vi lediga eftersom att treorna tar studenten, får se om jag orkar och bege mig ner till utspringet eller vad man kallar det haha .. Martin tar studenten imorgon, känt honom sen 12 år tillbaka!


En sak till som jag har att säga är att jag fick ett individuellt pris för M.I.P på basketavslutningen! M.I.P står för Most Inproved Player! Jag var en av de starkaste spelarna efter nyår bekräftade min tränare. Skönt att veta att man blivit bättre..
Fick ett diplom, ingraverad medalj och ros ^^.


Lite av medaljer :P Har massa bortappade :o

Inga kommentarer: