tisdag 9 juni 2009

För jag är så jävla bra på att fota

Har längtat ganska mycket efter bloggen idag, vill bara skriva av mig! Fick sommarlov idag, har gått ut ettan i gymnasiet vilket nu känns lite overkligt. Så många blandade känslor, har bara velat gråta ut idag.

Finns några rader jag vill skriva om några personer. Men inga namn...

1. Du är så älskvärd, du är en del av mitt hjärta nu, ingen annan har NÅGONSIN stått upp för mig så som du gjort! Guld värd..
2. Jag fattar inte ditt problem? Har du tröttnat på mig...? SLUTA VARA SÅ GRINIIIG tack.
3. Du är så egoistískt men ändå så svår att hålla sig ifrån, vi dras till varandra och jag tror på att vi är gjorda för varandra...
4. Någon tror att den är någon i mina ögon..
5. Saker är MINST lika mycket ditt fel, tack för att jag får uppstå för the bad guy .. men vill att du ska vara lycklig varför k an ingen fatta det...


Har en annan sak att säga också:
Även om folk försöker sätta sig i min situation och fundera ut va de skulle göra så skulle de inte fatta!!! Tror nog inte det finns någon som tänker som mig! Vet det rätta för mig själv. Så försök inte.


Sen har vi då dagens fråga! Förtjänar ALL en andra chans?
Jag förlät gång på gång ........



Ja jag vet ett riktigt bitch inlägg men jag behövde faktiskt skriva av mig :P




Pussar. På lördag fyller jag 16!

Inga kommentarer: